دوستان یه توضیحی بدممن اصلا آدم خسیس یا حسودی نیستم صرفا وقتی میبینم یکی میشینه و حاضر و آماده ار نتیجه تلاشم استفاده میکنه، و فقط همین کار رو میکنن و هیچ دغدغه شخصی ندارند!
به همکاری که هرکار میکنیم بدو بدو میره انجام میده چی بگم من اخه؟
همکار تنبلِ فرصت طلب ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
بهش بگید این کارا آخر عاقبت نداره ![]()
نه که از الکیها!
واقعا یه تذکر بدید!
به نظرم چند هفته مونده به یه مناسبت یا اقدامی، این بار شما برید و بهش بگید راستش من ایدهای برای برگزاری این جشن تو مدرسه ندارم، به نظر شما چکار کنیم؟
یا مثلا چندبار قبل از اجرا خودتون برید طرحتون رو بهش توضیح بدی بگید من با توجه به فلان نیازی که تو دانشآموزانم دیدم، این کار رو میخوام بکنم؛ اوضاع دانشآموزان تو چطوره؟
مثلا:
با توجه به اینکه دانشآموزان من خیلی با درس ریاضی ارتباط برقرار نمیکنن، من میخوام از فرصت روز دختر که کیک میخریم، برای تدریس کسر استفاده کنم. تو برای برگزاری روز دختر تو کلاس خودت چه برنامهای داری؟
علیرضا جان @alirezamj نگران نباش!
در انجمن معلم مات کسی رو قضاوت نمیکنیم
اینجا محیطی امن برای گفتگوهای اثربخشه
انجمن معلم
تبادل نظر به توان معلم
در اولین قدم به هیچ عنوان از همکارتون پیش همکارای دیگه و مدیر شکایت نکنید چون در آخر به ضرر شما تمام می شود.ایده ها تون رو برای کسی باز گو نکنید.و خود در سدد انجام امور ایدتون باشید.مطمئن باشید پس از مدتی همکاران متوجه خواهند شد که شما خلاق هستید.در اخر بهتون اطمینان خاطر میدم مدیر معاون با تجربه همه چیز رو میبینه و درک می کنه و به موقع عمل خواهد کرد
واقعا بعضی از آدمها جایی برای حرف نمیذارن…
رهاشون نکنی خودت هم به دام میفتی!
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت، با دشمنان مدارا
حافظ
بگو خدا قوت، خسته نباشید ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام وجیهه جان
عالی🙌
سلام
با احترام ![]()
می دونم حس تون چقدر به این قضیه بده
اما از جنبه دیگری بهش نگاه بفرمائید ![]()
اینکه زکات علم نشر آن است🥰
خوشحال باشید که راه و رسم و منش شما ، داره مورد تقلید قرار می گیره😊
این خیلی خوبه که شما رو الگوی خودش قرار میده و داره جا جای پای شما می گذارد .
به نظرم از این وضعیت سو استفاده کنید و تا می توانید کارهای تحولی در مدرسه انجام دهید ، چون مشخصه که نقش رهبری تون برای بقیه خیلی پر رنگه ![]()
![]()
